Daar waar sterren schitteren
Een Adwise awardshow verdient een passend podium. Een plek die is gemaakt om sterren te laten schitteren. Daarom toverden we de Hengelose Metropool om tot magisch decor voor de eerste editie van de Digital Mastery Awards. Tot in de kleinste details hebben we een speciaal voor de awardshow ontworpen merkidentiteit uitgerold, waarmee het poppodium in alles een Oscarwaardige look and feel kreeg.
Als hoofdrolspelers van de avond maakten alle aanwezige Digital Masters, gestoken in chique smokings en glinsterende glitterjurken, de sprankelende setting compleet.
Spektakel alom
Geheel in lijn met het glamoureuze karakter van de avond, werd de awardshow gepresenteerd door draqqueen en entertainer Hoax LeBeau. Na een lipsynch van Katy Perry's Fireworks, maakte ze via dialogen vol humor, zelfspot en (letterlijke) knipogen naar het publiek, de winnende Digital Masters één voor één bekend. Onder luid applaus kwamen alle winnaars hun award ophalen op het podium.
Met dank aan culinair partner Dorset, genoten de aanwezigen ondertussen van een al even spectaculair gepresenteerd driegangendiner.
20 categorieën, 500+ nominaties
In de maanden voorafgaand aan de awardshow konden Adwisers stemmen op collega-Digital Masters in 20 verschillende award categorieën. De categorieënlijst weerspiegelde Digital Mastery in de breedste zin van het woord, met onder meer vakinhoudelijke awards als Innovator of the Year, persoonlijke awards als Teamplayer of the Year en awards voor het uitdragen van de Adwise kernwaarden.
Een interne vakjury stelde op basis van de honderden inzendingen een uiteindelijke shortlist op met tientallen genomineerde Adwisers, die volgens de eigen collega's een onderscheiding verdienden voor hun prestaties.
