De ontwikkelingen in digital marketing gaan razendsnel en de wereld verandert in rap tempo. Maar de kennis die je opdoet tijdens de nieuwe training Neuro Copywriting van Adwise Academy is over tien jaar ook nog inzetbaar, vertelt trainster Anouk van Leussen. “Het geheim van succesvolle teksten zit in het brein. Als je begrijpt hoe het menselijk brein keuzes maakt en wat dit voor jouw teksten betekent, heb je daar met iedere tekst die je schrijft plezier van.
Anouk is 12,5 jaar freelance copywriter en sinds zes jaar werkt ze ook voor Adwise. Toen Adwise Academy zelfstandig verder ging werd haar gevraagd of ze trainingen wilde verzorgen op het gebied van Copywriting. “Omdat het zo goed klikte met Adwise én er niets leuker is dan je kennis overdragen, ben ik ingegaan op het aanbod”, vertelt Anouk.
Het leukste aan trainingen geven vindt zij het moment dat ze ‘het kwartje ziet vallen’ bij deelnemers. “Het is gaaf om te zien dat ze in de praktijk aan de slag gaan met de dingen die ik heb verteld. Ik maak hun ontwikkeling van dichtbij mee en zie hun zelfvertrouwen groeien. En het levert ook harde resultaten op. Zo had ik een keer een deelnemer die na de eerste les meteen enthousiast aan de slag ging met een mailing. De volgende les vertelde ze dat ze daarmee drie nieuwe opdrachtgevers had binnengehaald. Dat is toch fantastisch?”
