Digital Marketing Advanced

Toe aan een verdiepingsslag binnen Digital Marketing?

digital-marketing-advanced

Praktische informatie

Datum

26 oktober 2021

Tijdstip

09:00 - 12:00 uur

Locatie

Blended, zowel op locatie als online

Groepsomvang

Gemiddeld 6 - 12 deelnemers

Deelnamekosten

€2250,- excl. BTW

Certificering

Certificaat 'Digital Marketing Advanced'

Voor wie?

Heb jij basiskennis van digital marketing en wil jij een verdiepingsslag maken? Volg dan nu de opleiding Digital Marketing Advanced. Onze opleidingen zijn gecertificeerd en borgen onze kwaliteit door continu te optimaliseren op basis van feedback van deelnemers. Daarnaast zijn onze trainers niet alleen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen het digitale speelveld, maar hebben ze ook praktijkervaring met award winning cases die het verschil hebben gemaakt in de markt.

voor-wie

Resultaat

Na het volgen van deze training:
  • ken je de ins & outs van het vak en voel je je op je gemak op het gebied van digital marketing;
  • ben je in bezit van het Digital Marketing Advanced certificaat.

Studiebelasting / inspanning

De opleiding heeft een duur van 9 weken. De studiebelasting is 3 uur per week.

Training
Brainstorm
Vergaderen

Programma

De Digital Marketing Advanced opleiding is bedoeld voor degene die de basis van digital marketing onder de knie heeft en klaar is voor een verdiepingsslag. In de Advanced opleiding ga je hands-on bezig met digital marketing en leer je het geleerde toe te passen in de praktijk.

De opleiding is uit te breiden met de OWNED trainingen die gericht zijn op SEO, social media organic en e-mailmarketing.

Start trainingen

  • Introductie challenges & digitale strategie
    Een korte introductie over wat je kunt verwachten van de Advanced opleiding. Vervolgd met begrijpen waarom digital marketing geen los onderdeel mag zijn in jouw business strategie en hoe je ervoor zorgt dat je channel strategie bijdraagt aan je marketing en business doelstellingen.

  • Google Analytics
    Met Google Analytics kun jij precies zien wat er op een website/webshop gebeurt. Wie bezoekt de website, waar haken bezoekers af, welke pagina's worden het meest bezocht. Al deze informatie geeft jou handvatten om een website/webshop verder te optimaliseren. 

  • Concept en Content
    Met de verdiepingsslag van Concept en Contentmarketing pas je het Value Proposition Canvas toe, stel je een Customer Value Proposition op en leer je hoe je een creatief concept kunt opzetten.

  • User Experience - Usertesting & Conversie Optimalisatie
    Leer het CRO-proces toepassen, welke tools je kunt inzetten om User Experience te verbeteren, het prioriteren van obstakels en hypotheses en testplannen op te stellen.

  • Online Advertising deel 1: Video & Display Advertising
    Na de training ben je in staat om zelfstandig een video campagne te bedenken en een display campagne op te zetten.

  • Online Advertising deel 2: Search Engine Advertising
    Na deze training ben je in staat om geavanceerde strategieën binnen Search toe te passen en weet je de ins en outs van Shopping.

  • Social Advertising deel 1: Facebook, Instagram & Snapchat + Adverteren met funnel
    Ga de diepte in met Facebook, Instagram en Snapchat adverteren en leer een effectieve campagne opzetten met behulp van het See, Think, Do, Care model.

  • Social Advertising deel 2: LinkedIn & Pinterest + Meetbaarheid & Optimalisatie
    Maak een verdiepingsslag met LinkedIn en Pinterest adverteren. Leer hoe je een advertentie maakt om leads te genereren op LinkedIn en hoe je advertenties meetbaar maakt en de resultaten beoordeelt.

  • Personal branding en sollicitatietraining (E-learning)
    We maken inzichtelijk welke mogelijkheden op de arbeidsmarkt aansluiten op de opgedane expertise, jouw persoonlijke wensen en ambities. We schetsen een carrierepad en vergroten jouw kansen op de arbeidsmarkt door middel van een personal branding & sollicitatietraining.

OWNED trainingen

  • Social Media Organic
    Creëer relevante en pakkende content voor jouw contentkalender met behulp van het 3H model. Leer ook hoe je content analyseert en optimaliseert.

  • SEO deel 1: Content & Techniek
    Verricht een technische audit met behulp van tools en leer een integratie advies te schrijven voor je zoekterm analyse. Na deze training weet je ook de zoektermen optimaal in je website te integreren op basis van de zoekintentie van de doelgroep.

  • SEO deel 2: Outreach & Linkbuilding
    Leer in te schatten welke backlinks waardevol zijn voor je website, hoe je een prospect list opstelt en op welke manier je succesvol aan de slag kunt gaan met outreach.
    Naast je organische berichten op social media zijn dit ook perfecte kanalen om te adverteren. Hoe werkt het adverteren op Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest? Hoe stel je een campagne in en hoe kun je optimaliseren? 

  • E-mailmarketing
    Leer zelf invloed uit te oefenen om je mails de inbox te laten bereiken, welke automatische e-mailcampagnes thuishoren in een customer lifecycle en welke het meest waardevol zijn. Ook leer je zelf een automatische e-mail campagne uit te schetsen.
  1.  

Onze Academy trainers

Delen graag kennis vanuit hun expertise.

Angelique Prenger
Angelique Prenger Digital Marketeer
Alice Kaal
Alice Kaal Digital Marketeer
Milou Grunder
Milou Grunder Head of Social
Britt Veldhuis
Britt Veldhuis Content & Social Marketeer
Patrik Hilferink
Patrik Hilferink Digital Advertising Marketeer
Marten Kracht
Marten Kracht Digital Strategist & UX Marketeer
Merle Baake
Merle Baake Performance Manager
Shari Jalimsing
Shari Jalimsing SEO Marketeer
Elke Tiehuis
Elke Tiehuis Talent Acquisition Manager
Jasmijn Hemersma
Jasmijn Hemersma Head of Email / Senior Email Consultant
Ruben Timmermans
Ruben Timmermans Performance Strategist
Davey Stokkers
Davey Stokkers Lead SEA / Digital Advertising Marketeer
Tom de Haas
Tom de Haas Learning & Development Manager
Marloes de Jong
Marloes de Jong Performance Manager
Evelien Knippers
Evelien Knippers Account Director
Elke Eijsink
Elke Eijsink Email & Content Marketeer
Marijn ten Bulte
Marijn ten Bulte Head of SEO / Senior SEO Consultant
Eelco ter Hedde
Eelco ter Hedde Digital Advertising Marketeer
Harry van Rees
Harry van Rees Developer
Ken Sleebos
Ken Sleebos Software- & Data Engineer
Dennis Westerbeek
Dennis Westerbeek Digital Advertising Marketeer
Steffen Zuidema
Steffen Zuidema SEO Marketeer
Martijn Takens
Martijn Takens UX/CRO Marketeer
Wouter Nieuwerth
Wouter Nieuwerth Head of Data & Analytics / Senior Analytics Consultant
Christiaan Dollen
Christiaan Dollen Analytics Marketeer
Jurre Oosterwechel
Jurre Oosterwechel Lead Marketplaces / Digital Advertising Marketeer
Jolanda Grutter
Jolanda Grutter Art Director / Senior Creative
Anouk van Leussen
Anouk van Leussen Copywriter en trainer
Joris Kroes
Joris Kroes Head of Performance Strategy / Senior Performance Strategist
Loraine Seliger
Loraine Seliger Data Marketeer
Maaike Vollenbroek
Maaike Vollenbroek Social Advertising Marketeer
Jan Visser
Jan Visser Performance Manager
Jan Ramaker
Jan Ramaker Advertising Marketeer
Luuk Wielink
Luuk Wielink Display Marketeer
Jeroen Kolkman
Jeroen Kolkman Art Director / Senior Creative
Stef Mulders
Stef Mulders Digital Advertising Marketeer
Stefan Leferink
Stefan Leferink SEO Marketeer
Pauline van Miert
Pauline van Miert Lead Display / Social advertising
Tiara-Schouten

Dit zeggen onze deelnemers

Succesverhalen
.

''De Adwise Academy heeft mij een brede kennis over het vak gegeven en inzicht gegeven in mijn voorkeuren/specialiteiten.''

Tiara Schouten
Content medewerker bij Otto Simon
Tiara-Schouten
Tiara Schouten
Content medewerker bij Otto Simon
Marlies-Potgieter

Dit zeggen onze deelnemers

Succesverhalen
.

''De combinatie van de trainers en de stof maakt dat je uitkeek naar de volgende les. Goede feedback op vragen, huiswerk en de eindpresentatie. De opleiding is zeer waardevol.''

Marlies Potgieter
Secretaresse bij Avedan
Marlies-Potgieter
Marlies Potgieter
Secretaresse bij Avedan

Methode / Aanpak

De Adwise Academy combineert en integreert klassikale activiteiten met online trainingsmethodes, coaching en mentoring. Zo zetten wij samen met jou de volgende stap in je carrière. Onze eigen ontwikkelde opleidingsmethodiek waarbij blended learning de basis is, is gebaseerd op inzichten en bevindingen van onze cursisten en trainers en is daarnaast gecertificeerd door NRTO. Door trainingen op verschillende manieren aan te bieden zorgen we ervoor dat je de lesstof echt eigen maakt. Deze manier van lesgeven zorgt voor nauw contact tussen jou, je mede-cursisten en trainers.

Prijs en subsidiemogelijkheden

De kosten voor de opleiding bedragen: € 2.250,- excl. BTW. Het is mogelijk om voor € 1.000,- excl. BTW zijn de OWNED trainingen bij te boeken.

De overheid investeert in kennisoverdracht binnen krapteberoepen. Om die reden is het mogelijk om in sommige regio's in aanmerking te komen voor een volledige subsidie. De betreffende fondsen plannen hiervoor graag een oriënterend gesprek met je in. Enthousiast geworden? Meld je aan en wij checken geheel vrijblijvend of je in aanmerking komt voor volledige vergoeding. Of lees meer op onze subsidie pagina

Maatwerk en Incompany

Ben je op zoek naar een incompany training voor meerdere collega's? Of wil je als manager je hele team laten bijscholen? Dan is een incompany training of opleiding een slimme keuze. Wij bieden op maat gemaakte trainings- of opleidingsprogramma's die aansluiten bij jouw organisatie en mensen. Als bijkomend voordeel is een incompany training ook nog eens een stimulans voor de samenwerking binnen jouw team of bedrijf!
Ontdek jouw mogelijkheden.

Veelgestelde vragen

en contactmogelijkheden

  • Ik twijfel over welke training of opleiding ik moet volgen, wat kan ik doen?

    Neem contact op met een van onze opleidingsadviseurs via mail ( academy@adwise.nl ) of via telefoon (0546-212811). We denken graag met je mee.

  • Kan ik een offerte ontvangen?

    Uiteraard is het mogelijk om een offerte te ontvangen van het totaal bedrag van een cursus die je wilt volgen. Je kunt het offerteverzoek mailen naar academy@adwise.nl. Wij helpen jou graag verder.

  • Ik ben ziek/ verhinderd, kan ik de training inhalen?

    Ja dit is mogelijk. Je kunt de training op een later moment inhalen. Mocht je verhinderd zijn geef dit altijd z.s.m. door, in overleg wordt gekeken naar een passend moment om de les in te halen.

    Heb je een online training gevolgd? Alle online trainingen worden opgenomen zodat je deze ook op een later moment kunt terugkijken.

  • Kan ik ook met mijn collega’s een training of opleiding volgen?

    Alle trainingen van de Adwise Academy worden ook als Incompany training gegeven. Volg met je team, afdeling of organisatie een training toegespitst op je branche en organisatie, of pak met maatwerk jullie specifieke uitdagingen aan. Neem contact met ons op voor meer informatie, we denken graag met je mee.

maikel-veldhuis

Heb je hulp nodig bij je keuze, of heb je inhoudelijke vragen?

Maikel helpt je graag
.

Operationeel Manager Academy

Stuur een Whatsapp!

Meld je direct aan

En wees verzekerd van een plek 

Adwise Academy

Kwaliteitswaarborging e-Academy & NRTO keurmerk.

Onze trainingscentra

In Almelo, Utrecht, Zwolle of Doetinchem.

Kvk 08137396
Btw nr NL 8203.08.419.B01
Iban NL52INGB0657930393

ADA-Academy-Almelo

NieuweGarage
Twentepoort West 12
7609 RD Almelo
Nederland

Telefoon: 0546 - 21 28 11
E-mail: academy@adwise.nl

ADA-Academy-Utrecht

Creative Valley
Orteliuslaan 9
3528 BA Utrecht
Nederland

Telefoon: 0546 - 21 28 11
E-mail: academy@adwise.nl

ADA-Academy-Zwolle

ROOM25
Burgemeester Drijbersingel 25-U
8021 DA Zwolle
Nederland

Telefoon: 0546 - 21 28 11
E-mail: academy@adwise.nl

ADA-Academy-Doetinchem

Blend
Gasthuisstraat 13
7001 AX Doetinchem
Nederland

Telefoon: 0546 - 21 28 11
E-mail: academy@adwise.nl