Trainsters Maaike Vollenbroek en Britt Veldhuis zijn verantwoordelijk voor de themadag Social Media & Social Advertising van het Continuous Learning Program van Adwise Academy. In dit dubbelinterview vertellen zij meer over de opzet en invulling van de dag en leggen ze uit wat deelnemers - én de organisaties waar ze voor werken - eraan hebben.
Kunnen jullie jezelf eerst even voorstellen?
Maaike: “Ik ben Maaike Vollenbroek, 26 jaar, en ik werk inmiddels ruim twee jaar bij Adwise als Social Advertising Marketeer. Ik hou mij bezig met het uitdenken, opzetten, beheren en optimaliseren van innovatieve campagnes voor diverse klanten op verschillende social media kanalen, zoals Meta, Snapchat, Pinterest, LinkedIn en TikTok. Sinds juli 2021 geef ik ook trainingen voor Adwise Academy, waaronder Social Advertising Basis, Social Advertising Advanced deel 1, waarbij de focus ligt op Facebook, Instagram en LinkedIn en tot slot Advanced deel 2, waarbij we dieper ingaan op de meer op inspiratiegerichte kanalen, zoals TikTok, Pinterest en Snapchat. Daarnaast verzorg ik samen met Britt de themadag Social Media & Social Advertising voor het Continuous Learning Program (CLP).”
Britt: “Ik ben Britt Veldhuis, 27 jaar, en ik ben Content & Social Marketeer bij Adwise. Ik heb in 2018 stage gelopen bij Adwise en ben er in 2019 ook afgestudeerd. Sinds februari 2019 vervul ik mijn huidige functie. Al met al zit ik er nu dus alweer ruim 4 jaar. Sinds januari 2020 ben ik ook trainster bij Adwise Academy. Ik ben zowel verantwoordelijk voor het ontwikkelen als geven van social media trainingen. Ik richt mij hoofdzakelijk op Social Media Organic (Basis en Advanced) en geef ook de training Social Media & Influencer Marketing. Tijdens de themadag van het Continuous Learning Program richt ik mij op het organic gedeelte van het lesprogramma.”
