Jesper Wijnen (21) stopte na een paar maanden met zijn hbo-studie Sportmarketing, omdat het toch niets voor hem bleek te zijn. Hij ging parttime aan de slag bij cosmetica- en voedingssupplementenbedrijf Au Naturel en besloot daarnaast diverse basistrainingen op het gebied van digital marketing te gaan volgen bij Adwise Academy. Afgelopen januari begin hij bovendien met het Continuous Learning Program, zodat hij zich continu blijft ontwikkelen. Het bleek een schot in de roos.
Na de havo schreef Jesper zich in bij de Saxion Hogeschool voor de studie Sportmarketing. Al snel kwam hij erachter dat hij een verkeerde keuze had gemaakt. Na drie maanden besloot hij er een punt achter te zetten en koos hij voor parttime werken en parttime leren traject dat hij samen met Adwise Academy opstelde. “Ik wist dat ik mij verder wilde bekwamen in digital marketing. Ik werk nu als junior digital marketeer bij Au Naturel en wilde mijn skills graag uitbreiden.”
Hij werd niet alleen door zijn vader op Adwise Academy gewezen, die toevallig een van de oprichters kent, maar ook door zijn leidinggevende bij Au Naturel – een klant van Adwise. Hij komt net als Adwise uit Almelo en kende het bedrijf daardoor zelf ook al van naam. “We zijn gaan praten en het klikte. In nauwe samenspraak met Adwise Academy en mijn werkgever hebben we een aantal basistrainingen geselecteerd en al snel kwamen we ook op het Continuous Learning Program (CLP) van Adwise Academy.”