Het bezoeken van inspirerende, toonaangevende marketingtechnologie-bedrijven vormt een belangrijk onderdeel van het Continuous Learning Program (CLP) van Adwise Academy. Vorige maand namen de deelnemers een kijkje in de keuken bij Bol.com.
De deelnemers van het Continuous Learning Program (CLP) van Adwise Academy hadden er lang naar uitgekeken. Eerder dit jaar was er al een bedrijfsbezoek aan Google gebracht en op 18 oktober 2022 stond Bol.com op het programma. Zeker niet de minste namen voor marketingprofessionals die stappen aan het maken zijn in de digitale transformatie. “Het zijn inspirerende tech-organisaties die voorop lopen en hun sporen hebben verdiend. Zij praten onze vakgenoten bij over de laatste ontwikkelingen op een zeer inspirerende locatie – de Bol.com campus staat in Utrecht en telt zes gebouwen voor zo’n 3000 medewerkers, hypermoderne werkplekken en ontmoetingsruimtes, een AH to go en diverse hippe koffiecorners met barista’s. Dat voegt echt iets toe aan ons programma”, vertelt Sannefleur Perik, Business Unit Manager Adwise Academy.
Daar is deelneemster Juliët Schroer het mee eens. Juliët studeerde af bij Adwise in juni vorig jaar, waar ze onderzoek deed naar SEO/Contentmarketing. Daarna deed ze het traineeship Digital Marketing van drie maanden bij WisePeople, waarbij ze trainingen volgde over diverse specialismen binnen het Digital Marketing werkveld. Sinds december 2021 is zij medewerker marketing bij DSIT in Almelo, waar zij zich met name bezighoudt met contentcreatie, onboarding en communicatie. DSIT is importeur en distributeur van patch- en serverkasten, bekabeling en accessoires voor zowel de zakelijke- als consumentenmarkt.